Auchan Berceni - Metalurgiei 

Magazinul Auchan Berceni - Metalurgiei se află poziționat în cea mai efervescentă și dinamică zonă din Sectorul 4, și anume Cartierul Nou Metalurgiei. În anul 2023 a fost remodelat sub un nou concept de hiperstore. Este situat pe aceeași platformă cu Jumbo și Metro, în imediata vecinătate a Parcului Tudor Arghezi.

Magazinul Auchan Berceni - Metalurgiei a influențat pozitiv întreaga zonă de sud, inclusiv piața imobiliară, atrăgând de-a lungul timpului investitori strategici care au edificat cartiere de blocuri și vile, ce au creat o zonă rezidențială de prestigiu, Cartierul Nou Metalurgiei, ce atrage ca un magnet cumpărători din toate păturile sociale.

LOGO Vânzări apartamente Auchan Berceni - Metalurgiei

Dacă ești interesat să vinzi, să cumperi sau să închiriezi o proprietate în Cartierul Nou Metalurgiei, rămâi pe acest portal și regăsește cele mai bune oferte imobiliare din piața de profil. Apartamente, case și vile, terenuri, spații comerciale și de birouri, hale și spații de producție, toate se regăsesc în paleta imobiliară oferită de Compania Imobiliară Premier. Înființat în anul 1994, grupul PREMIER a scris istoria imobiliară a Zonei de Sud și îți pune la dispoziție consultanții săi de specialitate, precum și brokerii de credite de care ai nevoie!

Auchan România continuă investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine și îmbunătățește modelul de hipermarket prin dezvoltarea unui nou concept pentru acest format, aplicat deja în Auchan Berceni. Recent remodelat sub conceptul de hiperstore, Auchan Berceni oferă consumatorilor un design nou, modern, servicii și game extinse și specializate, structurate sub formă de universuri de specialist alimentar și nealimentar, prețuri mici, precum și o experiență plăcută la cumpărături, cu un puternic accent pe un comerț responsabil și producători locali.

Auchan_Berceni

Cu o suprafață de vânzare de 7.500 mp și o gamă formată din aproximativ 50.000 de produse, hipermarketul Auchan Berceni a fost recent reamenajat, oferind clienților un spațiu modern, facil de parcurs și confortabil la cumpărături. Pe termen lung, retailerul își propune ca acest concept să fie implementat progresiv și în celelalte hipermarketuri din țară.

Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România, declară: „Suntem bucuroși că am făcut un pas înainte în dezvoltarea acestui concept hiperstore, un magazin care răspunde cerințelor și tendințelor actuale și care se remarcă prin game largi, demne de un specialist, precum și prin punerea în valoare a gamelor românești, prețuri mici, servicii, experiențe pentru clienți, soluții sustenabile, totul într-un comerț omnicanal. Mulțumim clienților care ne trec pragul zi de zi și echipelor care au făcut posibilă această transformare și această modernizare importantă.”

Un accent deosebit este pus pe produsele românești. Peste 90% dintre produsele alimentare provin de la societăți din România, iar Auchan a dezvoltat un portofoliu important de parteneriate cu producători români, atât la nivel ultralocal, cât și național. Auchan are peste 40 de produse în filiera Auchan, parteneriate pe termen lung prin care obține produse cu trasabilitate controlată de la sămânță până la raft. Produsele autohtone sunt prezentate vizibil în toate magazinele. În plus, în acest nou concept, clientul beneficiază de o comunicare mai amplă despre produse, producători, dar și de sfaturi despre adoptarea unor comportamente sustenabile.

Produsele locale au o prezență puternică și în zona de carmangerie, de altfel una dintre cele mai mari carmangerii din rețeaua Auchan fiind în Auchan Berceni. Tot aici, retailerul a dezvoltat și o afumătoare proprie și propune clienților o gamă extinsă de carne de pasăre, porc, vită, vânat, cât și specialități.

În egală măsură, retailerul a dezvoltat și un univers dedicat produselor bio și plant-based, zona fiind completată de o selecție variată de alimente pentru diete speciale, precum produse fără gluten, zahăr sau sare.

Nu în ultimul rând, magazinul integrează și zone proprii de producție, respectiv Brutărie, Cofetărie, Gastro, o zonă de servit masa, dar și prezența restaurantului Wanted Burger & Fish by chef Raluca Todea.

Un alt factor important din cadrul noului concept îl reprezintă zona „Crama Mea”, categorie sub care au fost reunite toate tipurile de băuturi alcoolice într-un spațiu special gândit pentru evenimente și degustări, cu o puternică componentă de informare și educare. Gama de vinuri este un reper pentru Crama Mea, categorie în care retailerul propune o selecție amplă de vinuri de la crame românești, acoperind atât categoria premium, cât și cea mai accesibilă.

Din categoria de băcănie se remarcă și gama de cafea, unde Auchan a creat din nou un univers specializat și propune consumatorilor o gamă largă de sortimente de cafea, inclusiv cafea marcă proprie și specialități de origine.

Printre noutățile magazinului se numără și evidențierea unor game specializate, care se remarcă prin dimensiunea colecțiilor, calitatea produselor și un foarte bun raport calitate-preț. Astfel, zona de decorare a casei, de exemplu, a fost complet reinventată, oferind clienților o structură împărțită pe camere și o sortimentație concentrată pe produsele create sub marca proprie Actuel. Printre acestea se regăsesc și numeroase articole sustenabile, precum produse din bumbac organic și articole din aluminiu reciclat. De asemenea, în zona dedicată produselor electronice și electrocasnice, retailerul a creat o experiență cu accent pe informație, astfel încât clienții pot regăsi aici numeroase sfaturi utile cu privire la cum să își aleagă sau să întrețină un anumit produs.

O altă zonă care se remarcă în noul concept de hiperstore este cea dedicată produselor pentru animalele de companie. Cu o abordare de specialist, Auchan oferă o gamă extinsă de hrană pentru câini, pisici, rozătoare, pești sau alte animale de companie, inclusiv produse pentru diete speciale, precum și o paletă amplă de accesorii.

În continuarea acțiunilor de protejare a puterii de cumpărare a românilor, Auchan Berceni oferă, ca și până acum, zi de zi prețuri mici și promoții puternice, cumulate cu o paletă diversă de servicii și experiențe pentru clienți.